Rebecka

Födelsedagsfirande 2, 3 kvar
Som rubriken lyder, vi har planerat in fem firande för oss. I lördags med kompisar, idag med min mamma som tog ledigt från jobbet, nästa lördag med mamma, pappa och min sida släkten, på söndagen med marcus pappas sida och helgen där efter med hans mammas sida av släkten. Så man kan inte säga att vi inte firats rejält haha!
 
Idag var mamma, jag och Marcus på Heaven 23 i gothia towers och åt lunch. Huuuuur god mat som helst! Riktigt fin utsikt också. Blev presentöppning för min del, Marcus present hade inte kommit än så han får den nästa helg. Jag fick i alla fall tre par lösögonfransar, ett nytt kameraobjektiv och den nya Samsung Galaxy S7 i guld. Så nöjd!
 
Jag fyller år i morgon så mamma kanske kommer över en sväng! Får hålla tummarna att vägen inte är allt för isig då hon inte har dubbdäck än. Annars kommer jag väl att spendera dagen med lite shopping och sedan födelsdagsmys samt middag med Marcus. Kommer bli mysigt.
 
Bilderna är oredigerade. Kände att allt behöver inte alltid fixas och trixal med så idag blev det simpla bilder.