Rebecka

Åker lastbil

Varit sjuk sedan i söndags och sedan dess har jag verkligen inte gjort någonting. Knappt lämnat lägenheten vilket har gjort mig så sjukt rastlös. Vaknade 06 i morse och låg väl en timme med laptopen innan jag var uttråkad. Så åkte med Marcus på jobbet idag istället. Inte för att jag var så social mot stackarn utan satt mest med mobilen eller kameran. Men det var roligare än att sitta hemma och dega:)
Det gillar jag med vårt förhållande, att vi kan umgås en hel dag men samtidigt blir det som våran egen-tid. Vi behöver inte alltid prata. Vi kan leva våra egna liv fast vi umgås. Jag kan sitta och pyssla med mobilen medans han pratar i telefon, wonderful!

Igår tog jag mig orken till att laga matlådor i alla fall. Älskligen fick en baconburgare medan jag fick biff och fyllda paprikor, så mumsigt!