Rebecka

Jul
Har verkligen firat jul i år! Har varit på 6 julbord, så julmat har man ju ätit. På julafton började jag och Marcus med att åka till Anderstorp i småland för att ha julfirande med hans pappas sida av släkten. Blev julmat och umgås allmänt. Vid 14 tiden begav vi oss till Partille för att fira med min släkt. Blev julmat igen, umgås, presentöppning, ris ala malta och umgås lite mer. Vi sov hemma hos mamma och pappa i Partille. Dagen efter, dvs juldagen åkte vi tillbaka till småland, till Gislaved. Blev firande med Marcus mammas sida av släkten. Blev till att umgås, äta julmat och öppna presenter.
 
Jag och Marcus fick verkligen hur mycket julklappar som helst i år. Förväntade mig nästan ingenting men vi kom hem med en proppfull svart sopsäck, en stor ica kasse och lite till. Så vi blev verkligen bortskämda i år. Marcus köpte en Michael Kors väska till mig som är huuuur snygg som helst. Mitt älskade hjärta, han kan mig så väl.
 
Tog inte jättemycket foton och har inte lagt någon tid på att redigera, men det är roligare med ett inlägg med bilder än utan så ni får några ändå :)