Rebecka

Sjuk
Ush den här förkylningen är verkligen inte snäll mot mig. Svullen hals som gör riktigt ont, hosta, gör ont att andas, illamående, stela leder, ont i nacken, feberskov och huvudvärk. Inte roligt någon stans.
Vaknade 06:30 och har legat och kollat youtube videos i soffan ända sedan dess. Och ätit glass, för äta glass får man när ens hals är svullen och gör ont. 
 
Skulle egentligen köra på DHL idag, men efter att jag blev helt utmattad och benen var helt spaghetti efter att jag och min älskling handlade lite middag på Ica så bestämde jag mig för att det är nog bäst om jag vilar veckan ut. Har ju mitt och Marcus firande på lördag och ber till gud att jag är frisk då. Kommer ju ha festen i vilket fall men jag vill ju må bra och ha energi i kroppen!
 
Lägger upp ett inlägg ikväll med lite mer kvalite och bilder. Nu får det bli en tidig lunch. Kycklingsallad får det bli, behöver mina vitaminer och mineraler så man kan bli frisk ;)