Rebecka

Jobb

Måndag och ny jobbil. Började precis gilla min andra så får man en ny haha! Ialla fall, det var snö, dimma, is och min bil bara spann. Fick verkligen inget fäste och vart vi än åkte gled bilen. Så läskigt :(

Marcus hade sin lediga dag idag så han var snäll och åkte med mig, uppskattas verkligen! Så snäll. Ser verkligen inte fram emot att köra själv på onsdag. Vet knappt hur jag ska hantera bilen när den bara glider, har ju inte kört vinter innan, inte ens med personbil då jag inte haft körkortet i ett år ens!

I morgon är jag ledig, Mini har fått ett jättestort stenskott så fåt lämna in den i morgon för att laga framrutan. Kuuuul. Underbart med oväntade utgifter såhär innan jul, eller inte. Men det är sånt som händer.

Haha vet att detta blev ett väldigt negativt inlägg, men vi alla har dåliga dagar, right? Så ett sista klagomål för detta inlägg ;) med den nya bilen måste jag köra upp på en ramp på, se bild nedan och det är så läskigt! Är så rädd att jag råkar välta ner den då man verkligen måste träffa den perfekt, och göra det baklänges då jag backar upp på den! Haha ush, det är hemskt..