Rebecka

Its mah birthday!
Såååååå, 8 november för 21 år sedan dvs 1995 kom jag till världen. 
Haha inte gjort mycket idag, firade ju som sagt i helgen och igår :) Kommer ju ha tre firande till så det gör inget. Är sjuk men följde med Marcus i lastbilen idag ändå, tänkte bannemig inte sitta ensam på min födelsedag haha! Vi gled runt i snön med lastbilen som mest gled fram. Riktigt halt idag! Isgata med pudersnö på. Vi körde dock restauranglunch som M bjöd mig på. Blev thaibuffe, riktigt gott! 
 
Har pysslat mycket min nya mobil idag också. Så kul med ny telefon. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, måste verkligen bli frisk nu. Varit sjuk i över 1,5 vecka så börjar bli segt. 
 
Bort från det negativa, nu sitter jag nyduschad i soffan och väntar på älskling som ska komma hem från att ha tankat lastbilen och handlat lite :) Min present från honom ska jag tydligen få om några veckor och han verkar ha planerat något stort, är riktigt nyfiken kan jag säga! 
 
Dagen till ära drar man en gammal bild när man var liten och oförstörd, då inga problem fanns ;) haha!