Rebecka

Happy b-day to us!

Jag och min fina älskling hade vår födelsedagsfest igår. Kom rätt många och det var hur kul som helst! Tog knappt några bilder dock :(

Först käkade jag, syrjälä, michelle, klara, marcus och thomas lasange innan alla kom och tog några glas. Sedan började resten trilla in. Blev drinkar, snittar, tårta, drickspel och dans! Hur kul som helst. Skulle blivit utgång men eftersom jag är sjuk så orkade jag verkligen inte följa med. Har varit i sjuk i en vecka och verkligen varit helt utslagen. Så efter några timmars festande mådde jag rätt dåligt. Ville att mina vänner skulle få en så kul kväll som möjligt så självklart fick de dra till krogen efter några timmars festande hos mig :) Jag, marcus och thomas satt kvar hemma och drack några drinkar till och kollade film till 03 innan vi gick och la oss.

Idag har jag varit helt död. Har verkligen ingen röst alls idag för att jag har sån jävla infektion i halsen och av någon anledning har min mobil ringt jättemycket, träffat på grannar så man måste småprata och alla har varit allmänt pratglada med mig haha! Chefen ringde också och kollade om jag kunde jobba, men när han hörde min röst lät han mig vara ledig tills jag hör av mig att jag mår bra haha.. då låter man pigg, eller inte ;)